Četvrtak, 18 Jula, 2024

Riješite se sala sa stomaka

IZVORavaz.ba

Gubitak masnih naslaga na trbuhu može biti težak proces te ga je puno teže eliminirati od masnoća na drugim dijelovima tijela. Višak masnog tkiva u tijelu posljedica je dugotrajne energetske neravnoteže, odnosno unošenja više kalorija tokom vremena kroz hranu u odnosu na ono što trošimo.

Opasne naslage
Što je veći udio masnoća u unutrašnjem dijelu odnosno na trbuhu to osoba ima veći rizik za razvoj hroničnih bolesti poput hipertenzije, dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti i slično. Pretpostavlja se da je povećana tjelesna masa kao i povećano masno tkivo u tijelu povezano s više od 50 zdravstvenih komplikacija. Evo kako se riješiti tih opasnih naslaga s područja trbuha.

Duboko disanje
Hormoni stresa mogu uzrokovati pohranjivanje masnoća baš na području trbuha čak i ako nemate problema s težinom, ističe Erin Palinski-Veda (Wade), nutricionistica. Trbušno duboko disanje je pravilno disanje i ljudi bi bili zdraviji kada bi automatski disali usporeno. Pokušajte disati trbušno uvijek kada ste napeti – udahnite kroz nos, zadržite nekoliko sekundi i izdahnite.

Jedite više proteina
Kori Rut (Corry Ruth), nutricionistica, savjetuje da jedete dosta proteina jer će potaknuti otpuštanje leptina, hormona zbog kojeg se osjećate siti. Proteine ćete naći u bjelanjcima, voću, orašastim plodovima, tamnom povrću i žitaricama od cjelovitog zrna.

Izbjegavajte šećere
Studije pokazuju poveznicu između velikog unosa šećera i stvaranja masnih naslaga na trbuhu. Ne radi se tu samo o šećeru u kristalu nego i o zdravijim šećerima, poput meda.

Pijte gaziranu vodu
Jednostavni šećeri u prehrani mogu uzrokovati nakupljanje masnih naslaga na trbuhu te se poigrati s inzulinom, dodaje Palinski-Veda te savjetuje da sokove zamijenite vodom a možete joj dodati i malo limete kako biste imali napitak koji nudi osvježenje.

Brza šetnja
Kratka, brza šetnja će vam pomoći da razinu kortizola držite u ravnotežu, a studije pokazuju kako samo kratka brza šetnja može pomoći kod kontrole šećera u krvi regulacije razine inzulina, što će spriječiti nakupljanje masnog naslaga na trbuhu.

Nutricionisti savjetuju da smanjite unos rafiniranih ugljikohidrata i lakše ćete se riješiti masnoća na trbuhu. Ne morate pratiti dijetu gdje su oni potpuno isključeni, ali ih možete zamijeniti zdravijim verzijama.

Također, upisujte u dnevnik sve što pojedete tokom sedmice. Odmjerite svaki komadić hrane. Rezultati vas možda iznenade i pomognu vam stvoriti realnu predodžbu o tome koliko hrane doista treba sadržavati jedan obrok.

Poznati kao diuretik, limun može spriječiti nadutost, a voda može pomoći pri kontroli osjećaja gladi. Voda s limunom je dobra opcija ako inače pijete sok od narandže jer ćete unijeti puno manje kalorija, a velike količine vitamina C.

DODAJ KOMENTAR:

Napomena: Poštovani, molimo Vas da se pridržavate pravila komentarisanja. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje ili bilo kakav drugi govor mržnje. Zadržavamo pravo obrisati takav komentar bez najave i objašnjenja.
POVEZANI ČLANCI

NAJNOVIJE