Četvrtak, 18 Jula, 2024

Kako je termos boca postala omiljeni modni dodatak: Biste li platili 60 eura za nju?

Društvene mreže mogu učiniti da određeni predmeti, odjeća, nakit pa čak i osobe postanu popularni preko noći, a jedan takav primjer su i termos boce koje su postale "omiljeni modni dodatak TikToka" i drugih društvenih mreža.

IZVORklix.ba

Riječ je o Stanley termos bocama, proizvodima kompanije koja je poznata po izdržljivom posuđu. Međutim, mnogima nije jasno zbog čega su ove boce toliko popularne.

Sudeći po komentarima s društvenih mreža kupci su se zaljubili u njihovu kvalitetu i mogućnost da piće drži hladnim satima, a u posljednjih nekoliko godina čaša je postala hit na društvenim mrežama zahvaljujući oduševljenim preporukama mama blogerica i popularnim profilima za recenzije na Instagramu i TikToku.

@stephgmacedo

Its a vibe 🤍 #fyp #stanleycup #stanley #aestheticfinds #cleanaesthetic

♬ Collide (sped up) – Justine Skye

Tokom 2022. došlo do povećanja prodaje ovog proizvoda od 275 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja u SAD-u svih veličina čaše porasla je za 751 posto do danas.

Kaže se da boca drži pića hladnima do 11 sati, vrućima sedam i čak drži led do dva dana. Hvale je zbog kapaciteta, kao i ručke što olakšava ga nošenje na posao ili na trening.

Postoje različite veličine boce, a ona najveća koja je i najpopularnija se može pronaći po cijeni od 60 eura.

Uz sve navedeno i brojne prednosti koje pruža, ipak su društvene mreže najzaslužnije za njihovu popularnost te su postale “it” modni dodatak.

DODAJ KOMENTAR:

Napomena: Poštovani, molimo Vas da se pridržavate pravila komentarisanja. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje ili bilo kakav drugi govor mržnje. Zadržavamo pravo obrisati takav komentar bez najave i objašnjenja.
POVEZANI ČLANCI

NAJNOVIJE