Riječ je o Stanley termos bocama, proizvodima kompanije koja je poznata po izdržljivom posuđu. Međutim, mnogima nije jasno zbog čega su ove boce toliko popularne.
Sudeći po komentarima s društvenih mreža kupci su se zaljubili u njihovu kvalitetu i mogućnost da piće drži hladnim satima, a u posljednjih nekoliko godina čaša je postala hit na društvenim mrežama zahvaljujući oduševljenim preporukama mama blogerica i popularnim profilima za recenzije na Instagramu i TikToku.
@stephgmacedo Its a vibe 🤍 #fyp #stanleycup #stanley #aestheticfinds #cleanaesthetic
Tokom 2022. došlo do povećanja prodaje ovog proizvoda od 275 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja u SAD-u svih veličina čaše porasla je za 751 posto do danas.
Kaže se da boca drži pića hladnima do 11 sati, vrućima sedam i čak drži led do dva dana. Hvale je zbog kapaciteta, kao i ručke što olakšava ga nošenje na posao ili na trening.
Postoje različite veličine boce, a ona najveća koja je i najpopularnija se može pronaći po cijeni od 60 eura.
Uz sve navedeno i brojne prednosti koje pruža, ipak su društvene mreže najzaslužnije za njihovu popularnost te su postale “it” modni dodatak.