Direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine (IDDEEA) Almir Badnjević, boravio je u službenoj posjeti Bihaću, gdje je održao sastanak s gradonačelnikom Elvedinom Sedićem s kojim je razgovarao o unapređenju administrativnih procesa kroz digitalizaciju s ciljem bržeg i efikasnijeg pružanja usluga građanima.
Gradonačelnik Sedić je istaknuo dosadašnje rezultate postignute kroz saradnju s IDDEEA-om, kazavši da je Grad Bihać već ostvario značajan napredak u tom pogledu.
“Potpisali smo sporazum s IDDEEA-om koji omogućava elektronsku razmjenu podataka, uključujući podatke o prebivalištu. Naši građani su već oslobođeni dostavljanja CIPS potvrda prilikom podnošenja zahtjeva. Digitalizovali smo i evidenciju prekršajnih prijava, što je omogućilo jednostavniju i precizniju administraciju. Sljedeći korak je uvođenje e-potpisa unutar Gradske uprave kako bismo dodatno smanjili papirologiju i pojednostavili procese za građane”, kazao je Sedić.
Badnjević je pohvalio napore Grada Bihaća u modernizaciji uprave, naglasivši da je digitalizacija ključna za ubrzanje administrativnih procesa i olakšanje ostvarivanja prava građana.
“Drago mi je što Bihać pokazuje spremnost za implementaciju novih tehnologija i izbacivanje zastarjelih metoda iz prakse. Nadam se da će nastavak naše saradnje dodatno unaprijediti kvalitet usluga, kako za građane, tako i za samu Gradsku upravu”, izjavio je Badnjević.
Na sastanku je naglašeno i to da Grad Bihać radi na uvođenju sistema e-dozvola u oblasti građenja kroz projekt E-uprave. Ovaj korak predstavlja značajan iskorak prema maksimalnoj digitalizaciji procesa i boljoj povezanosti administracije i građana.
Badnjević i Sedić izrazili su opredijeljenost ka modernizaciji i razvoju sistema upravljanja, ističući da digitalizacija nije samo trend, već nužnost u unapređenju kvaliteta života građana.