Iz preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine (AC FBiH) objavili su videoprezentaciju dionice Koridora 5C od Ovčara kod Konjica do ulaza u budući tunel Prenj, kao i južne obilaznice za Konjic.
Ova dionica autoceste bit će duga 10,3 kilometra, a sastojat će se od:
Vijadukta dugog 463,50 metara;
Mosta dugog 60 metara;
Vijadukta dugog 480 metara;
Tunela čija će lijeva cijev biti duga 682 metra dok će desna cijev biti duga 580 metara,
Tunela čija će lijeva cijev biti duga 1,3 kilometra dok će desna cijev biti duga nešto više od jedan kilometar;
Vijadukta dugog 540 metara s lijeve strane i 605 metara s desne strane;
Petlje s vijaduktom dugog 590 metara s lijeve strane i 610 metara s desne strane. U blizini ove petlje nalazit će se benzinska pumpa s odmaralištem;
Ulaz u tunel Prenj.
Planirana je i izgradnja 3,5 kilometara duge južne obilaznice za Konjic na magistralnoj cesti M17. Ovu obilaznicu će činiti tunel dug 825 metara, vijadukt dug 82 metra i most dug 387 metara.
Za dionicu Koridora 5C Ovčari – tunel Prenj je napravljen idejni projekat, a u toku je izrada glavnog projekta. Kada je u pitanju sam tunel Prenj, bit će dug 10,9 kilometara te će kao takav biti najduži tunel na Koridoru 5C, deveti najduži tunel u Evropi i 30. najduži tunel u svijetu. Procjena je da će njegova izgradnja koštati čak 600 miliona eura.
Dionica Koridora 5C
Najznačajnije o tunelu Prenj na jednom mjestu: Od Sarajeva do Mostara za sat vremena Iz AC FBiH su više puta ukazali da će im izgradnja tunela Prenj biti najveći izazov u u izgradnji Koridora 5C. Direktor AC FBiH Denis Lasić je najavio da će izgradnja ovog tunela biti ugovorena u proljeće 2025. te očekuje da će izgradnja kompletne autoceste biti završena 2030. Izgradnjom tunela Prenj će se vrijeme putovanja od Sarajeva do Mostara skratiti za sat vremena.