Četvrtak, 13 Marta, 2025

Poduzetnica Senida Karasalihović, osnivačica Halik Dizajna: Uz pomoć projekta “Odvažne i hrabre” trogodišnje ciljeve sam ostvarila za pola godine

Senida Karasalihović, osnivačica Halik Dizajna, hrabro je zakoračila u svijet poduzetništva, spajajući svoju strast prema grafičkom dizajnu s bosanskim kulturnim naslijeđem.

Dvije godine prije osnivanja Halik Dizajna, Senida je dala otkaz na poziciji izvršne direktorice, prolazeći kroz razvod i noseći odgovornost dvoje djece i stambenog kredita. “Burnout” ju je natjerao da preispita svoje prioritete i donese odluku da se vrati – grafičkom dizajnu. Iako je prvobitni plan bio freelancing za inostrane klijente, istinska strast prema kulturnom naslijeđu navela ju je na stvaranje autentične prodavnice poklona i suvenira.

Inspiraciju je pronašla u priči o obnovi Stoca, gdje su domaćice donirale bjelanca za pravljenje maltera, dok su žumanca koristile za pravljenje kolača volonterima. Ova priča o zajedništvu i obnavljanju grada bila je ključna za Senidinu odluku da kroz Halik Dizajn doprinese obnovi veza s bosanskim kulturnim naslijeđem.

Izazovi na početku

Jedan od najvećih izazova bio je balansiranje uloge majke i poduzetnice, uz istovremeno osiguravanje finansijske stabilnosti u prvim mjesecima poslovanja. Iako nije sumnjala u vrijednost svojih proizvoda, brzo je morala razviti prodajnu strategiju i pozicionirati se na tržištu.

Grant iz Bingo projekta “Odvažne i hrabre” omogućio joj je finansijsku sigurnost u ključnim fazama razvoja. Kroz ovu podršku unaprijedila je proizvodnju, povećala vidljivost brenda i testirala nove marketinške strategije. Mentorska podrška bila je neprocjenjiva, pomogavši joj u donošenju ključnih poslovnih odluka.

„Kada sam u okviru programa zapisala ciljeve za naredne tri godine, nisam ni slutila da ću ih ostvariti već za pola godine. Program mi je bio vodič i dao mi je sigurnost da hrabro razvijam svoj brend. Zahvaljujući stečenom znanju, proširila sam asortiman proizvoda, razvila strategiju storytellinga i fizički otvorila prodavnicu poklona i suvenira.“

Poruka budućim poduzetnicama

„Vrijeme u kojem živimo traži odvažnost i hrabrost. Oni koji prepoznaju prilike i odluče ih iskoristiti, imaju priliku uspjeti. Zapitajte se – šta je najgore što se može desiti? A onda se zapitajte – pa šta ako se to desi?“

Za one koje još nisu napravile prvi korak, Senida nudi metaforu:

„Sadnja jabuke zahtijeva strpljenje – treba čekati da drvo naraste i počne davati plodove. Tako je i s biznisom. Njegujte ga, hranite i zalijevajte, jer svaki dan donosi nove prilike i rast za one koji su imali hrabrosti zasaditi svoje sjeme.“

DODAJ KOMENTAR:

Napomena: Poštovani, molimo Vas da se pridržavate pravila komentarisanja. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje ili bilo kakav drugi govor mržnje. Zadržavamo pravo obrisati takav komentar bez najave i objašnjenja.
POVEZANI ČLANCI

NAJNOVIJE