Petak, 17 Januara, 2025

Nakon Temua i Shein je stigao u Bosnu i Hercegovinu: Kineski gigant brze mode poznat po pristupačnim cijenama

IZVORklix.ba

Nakon što je prethodno platforma za online shopping Temu osvojila bh. tržište, još jedna kineska online prodavnica dostupna je u Bosni i Hercegovini, a ovaj put je riječ o Sheinu, globalnom “fast fashion” lideru.

Naime, odnedavno Shein na svojoj mobilnoj aplikaciji ima mogućnost isporuke i u Bosnu i Hercegovinu. Riječ je o jako popularnoj globalnoj platformi za online trgovinu koja je specijalizirana za brzu modu (eng. fast fashion).

Premda se kompanija prvenstveno fokusira na žensku odjeću, nudi i mušku odjeću, dječju odjeću, dodatke, šminku, cipele, torbe i druge modne artikle.

Shein je 2012. godine osnovao kineski poduzetnik Chris Xu, a za nešto više od decenije osvojio je globalno tržište. Riječ je o kompaniji koja je transformisala modnu industriju kombinujući pristupačnost s brzinom, nudeći hiljade novih proizvoda svakog dana.

Upravo ovi faktori su utjecali da Shein proizvodi budu posebno popularni među potrošačima generacije Z.

Kineski div danas posluje u više od 150 zemalja svijeta i pruža usluge kupcima širom svijeta. Samo u 2023. godini ostvario je profit od preko dvije milijarde dolara i ostvario bruto vrijednost od skoro 45 milijardi dolara.

Kad je riječ o cijenama dostave za Bosnu i Hercegovinu:

  • za iznose ispod 48,21 eura iznosi 29,42 eura
  • za iznose od 48,21 eura do 87,57 eura iznosi 19,58 eura
  • za iznose preko 87,57 eura je besplatna.

Uz to pošiljke, prema navodima s aplikacije, stižu u periodu 18 do 22 radna dana.

Još jedan faktor u njegovom uspjehu su i društvene mreže – Shein intenzivno angažuje influensere u svojim marketinškim kampanjama kako bi privukao što više kupaca. Upravo je TikTok jedna od mreža koja na neki način služi kao oglasna platforma za Shein.

Poznat po svojim povoljnim opcijama – na ovoj platformi možete pronaći modne dodatke, pa i određene odjevne predmete koji koštaju manje od dvije KM, a tu je gomila odjeće koju možete pronaći po cijenama manjim i od 10 KM. Upravo ove cijene ga čine omiljenim među mlađim generacijama.

Shein zapravo nema svoje proizvodne pogone, a umjesto toga sarađuje s preko 5.400 proizvođača odjeće, koji uglavnom posluju u Kini.

Ono što se također, smatra tajnom uspjeha Sheina je što najnovije modele i trendove koje postavljaju najveće luksuzne modne kuće možete pronaći u jako kratkom roku i za mnogo manji iznos u odnosu na to koliko košta original. Podrazumijeva se, i kvalitet je mnogo manji u odnosu na originale.

DODAJ KOMENTAR:

Napomena: Poštovani, molimo Vas da se pridržavate pravila komentarisanja. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje ili bilo kakav drugi govor mržnje. Zadržavamo pravo obrisati takav komentar bez najave i objašnjenja.
POVEZANI ČLANCI

NAJNOVIJE