Piše: GPMaljevac.COM
Skroman Početak Na Štrbačkom Buku
Njihova poduzetnička priča počela je skromno — s početnim kapitalom od samo 100 KM i iznajmljenom tezgom na popularnom turističkom lokalitetu Štrbački buk u Nacionalnom parku Una. Almir i Azema su turistima nudili domaći sladoled, voće i prirodne sokove, a njihova kvaliteta i pristupačnost brzo su prepoznati.
Razvoj Porodičnog Biznisa
Vremenom su proširili svoju ponudu na domaće džemove, med i prirodne sokove, a danas su njihovi proizvodi traženi ne samo u Bihaću, već i širom Bosne i Hercegovine. Njihov biznis postao je prepoznatljiv brend u regiji, a doprinos koji su dali lokalnoj zajednici inspiracija je mnogima.
Poruka Mladima u BiH
Almir i Azema kroz svoju priču žele poručiti da se i s malo sredstava može napraviti mnogo, ako se radi s voljom i vjerom u vlastite sposobnosti. Njihova porodična firma danas je primjer uspješnog malog biznisa u Bosni i Hercegovini, koji pokazuje da je moguće graditi budućnost u svojoj zemlji.