20.3 C
Bihać
Ponedjeljak, 27 Juna, 2022

Kako da napunite mozak kada ste iscrpljeni

Ima toliko ljudi koji izgaraju na svojim poslovima i umorni se na kraju dugog radnog dana. Međutim, ne želite da prepustite sve svoje vrijeme i energiju svom šefu. Umjesto toga, želite da budete u mogućnosti da uživate u svom slobodnom vremenu koliko god možete, a to znači da ćete moći da pronađete načine koji će vam pomoći da se vaš mozak napuni i ponovo radi punim kapacitetom. Evo nekoliko vrhunskih savjeta koji će vam pomoći na ovom polju.

Zapišite nešto

Iako se može osjećati kao da je pisanje posljednja moguća stvar koju biste želeli da radite na kraju dugog radnog dana, nema sumnje da se može pokazati kao veoma efikasan način za poboljšanje vašeg mentalnog stanja i to na različite načine. Jedna opcija koju imate pred sobom je da jednostavno izbacite sve što vam je na umu. Na ovaj način ćete učiniti da se ne vrti sve oko vašeg mozga, već je na papiru i može se lakše obraditi na taj način. Alternativno, možete pokušati da napišete dnevnik zahvalnosti ili listu svojih dostignuća, jer ovo može biti odličan način da shvatite šta imate, tako da se više ne osjećate kao da tonete.

Radi nešto što voliš

Svako ima različite opcije koje su mu dostupne u smislu onoga što uživa da radi. Dakle, morate da otkrijete šta je ono što vam najbolje odgovara. Na kraju krajeva, svakako biste trebali iskoristiti priliku da radite nešto u čemu uživate što češće možete bez osećaja krivice. Naravno, previše dobrih stvari nikada nije sjajno, tako da takođe možeš biti u mogućnosti da uživaš u bilo čemu sa osećajem umerenosti i ravnoteže. Na primjer, možeš isprobati najbolje online kazino igre i iskoristiti bonus dobrodošlice bez depozita ili jednostavno uživati u poglavlju svoje omiljene knjige. Na tebi je.

Vježbaj, bavi se sportom

Vježbanje je jedan od najproduktivnijih načina da napunite svoj mozak. Dokazano je da vas tera da manje odlažete, više se fokusirate, djelujete disciplinovanije, pa čak i „reorganizujete” svoj mozak da bude otporniji na stres na duge staze. Na primjer, šetnja prirodom ne samo da pruža vašem tijelu vežbu, već i značajno podmlađuje vaš um. Jedno istraživanje je pokazalo da, čak i kada je napolju bilo izuzetno hladno, pamćenje i pažnja učesnika poboljšani su za 20% kada su šetali prirodom.

Odmori se od tehnike

Sljedeće na listi, možete pokušati da u potpunosti izbjegnete tehnologiju. Ovo će biti posebno korisna strategija ako ste cijeli dan na računaru. Pokušajte da uradite nešto vani jer je ljudima potrebna ta veza sa prirodom koja je često bila izgubljena za mnoge od nas. Ova pauza može značiti “punjenje” i može učini da se osjećate mnogo bolje.

Vježbaj mozak

Tako je. Ako želite da zadržite svoju mentalnu agilnost, pamćenje, fokus i koncentraciju, posebno dok starite, zabavite se uz neke mozgalice i tvistere, vježbe pamćenja i širenje znanja. Zamislite to kao mentalnu gimnastiku. Slagalice, ukrštene reči, slot igre, igre građenja reči, učenje novog jezika, pamćenje novih tekstova pjesama, kviz igre — to su aktivnosti koje održavaju vaš mozak zainteresovanim, uzbuđenim i uvježbanim. Nova tehnologija mnoge od ovih aktivnosti čini dostupnijim nego ikada ranije. Samo nemojte pretjerivati sa tim onlajn opcijama do tačke u kojoj se vaš mozak neće isključiti kada dođe vrijeme za odmor.

Slušaj opuštajuću muziku

Muzika je moćno sredstvo za opuštanje i upravljanje stresom iz nekoliko razloga. Glavna stvar koju treba znati je da muzika može da vam pomogne da se opustite fizički i psihički, može to učiniti prilično brzo, a vi ćete uz to imati vrlo malo napora.

Ključ je da izaberete muziku koja vam djeluje umirujuće i koju zaista uživate da slušate. Ovo zvuči kao neozbiljno, ali važno je napomenuti da slušanje klasične muzike može biti stresnije od opuštanja ako ste neko ko ne voli klasičnu muziku. Uključite opuštajuću muziku i poslije nekoliko minuta ćete možda moći da uđete u muzičku meditaciju. Ako ne želite da meditirate, to je takođe u redu; samo slušanje muziku neko vrijeme će biti dovoljno da vam smanji stres do određenog nivoa.

Sve ove metode zaista mogu pomoći u velikoj mjeri kada je u pitanju ponovno punjenje vašeg mozga i vraćanje njegovog maksimalnog kapaciteta. Dakle, ako ste se nedavno osjećali iscrpljeno, ovo su samo neki od najlakših načina na koje možete ponovo da se vratite na najbolji mogući način kako biste bili sigurni da brinete o sebi i da poboljšate rad svog mozga.

 

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se