Blokiranje vozila faktički predstavlja ograničenje raspologanja imovinom Korisnika javnog parkinga, a Zakon o stvarnim pravim FBiH je jasno propisao da se pravo vlasništva može ograničiti samo u javnom interesu, i pod uvjetima i predviđenim zakonom u skladu sa principima međunarodnog prava. Obzirom da se blokiranjem vozila ne štiti javni interes, nego interes lakše naplate korištenja parkinga od strane JKP Komrad i komunikacije, a kao drugo ni jednim važećim zakonom u Bosni i Hercegovini nije propisano da organi lokalne samouprave imaju nadležnost blokiranja i naplate kazni.
Iako je Evropska konvencija o ljudskim pravima omogućila ograničenje imovinskih prava u skladu sa općim interesima, ili kako bi osigurala naplatu poreza, ili drugih doprinosa, ili kazni u ovom kontekstu, formalno pravno naknada za blokiranje i deblokiranje vozila se ne može smatrati kaznom, iako ona faktički jeste kazna. Donosilac Odluke u tom trenutku je bio svijestan neustavnosti kažnjavanja Korisnika koji nisu platili korištenje javnog parkinga, pa je iskoristio drugačiji termin, kao što je „Naknada za blokiranje i deblokiranje“.
Osim toga, Bihać kao potencijalno turistički grad ne smije koristiti ovakvu praksu, i treba se ugledati na praksu u gradovima širom Evrope gdje u slučaju ne plaćanja parkinga se ne blokiraju vozila, nego se institucionalnim putem rješavaju problemi naplate, kao na primjer tužbama za naknadu štete ili slično.
Adnan Lipovaca Dopredsjedavajući Gradskog vijeća