Do 10.000 pratilaca zarada je oko 100 eura za objavu, a sa storyjem do 150 eura. Ako je angažman visok, cifra ide i do 200 eura.
Zatim do 40.000–60.000 pratilaca zarada je između 250 i 400 eura po objavi, te preko 100.000 pratilaca zarada je od 400 do 800 eura po objavi, dok oni sa 150.000–200.000 pratilaca mogu tražiti i do 1.000 eura.
TikTok je u BiH i regionu postao najbrže rastuća platforma za influensere. Za razliku od Instagrama, ovdje često odlučuje kreativnost i forma sadržaja, pa i oni sa manjim brojem pratilaca mogu privući pažnju brendova.
Globalno, tržište influencer marketinga vrijedno je više od 16 milijardi dolara. U prvom planu nisu samo „mega“ influenseri poput sportskih i muzičkih zvijezda, već i mali – tzv. nano influenseri. Njihova zarada je posljednjih godina narasla i do 36 puta u odnosu na 2015. godinu.
Nije sve u broju pratilaca – brendovi sve više gledaju kvalitet interakcije i povjerenje publike.