Analiza koju je izvršila francuska publikacija L'Argus otkriva koliko koštaju baterije elektrifikovanih modela Dacia i Renault. Analiza otkriva da Dacia Spring ima najnižu cijenu po kWh, dok hibridi imaju najveće cijene baterija, uprkos malom kapacitetu.
U posljednjih nekoliko godina cijene baterija za električne automobile značajno su pale zajedno s višim nivoom prodaje električnih automobila. Jedan od faktora koji doprinose visokoj cijeni baterije je prisustvo litijuma za svaki kilovat-sat (kWh).
Očekuje se da će novi hemijski sastav novih baterija dodatno smanjiti njihove cijene. Do tada, za vlasnike električnih vozila Renaulta i Dacije, važe sljedeće tarife po kWh baterije.
Kako bi provjerili koliko koštaju ove baterije, francuska publikacija L'Argus analizirala je baterije na električnim i hibridnim modelima Dacia i Renault. Tako, u slučaju Dacije Spring, najjeftinijeg električnog modela u Evropi, postprodajna cijena njegove baterije od 26,8 kWh iznosi oko 7.000 eura. Prosta računica pokazuje da je cijena jednog kWh kod Dacije Spring iznosi 261 euro, što je najniža cijena u cijeloj Renault Grupi.
Međutim, čak je i ova cijena skoro dvostruko veća od prosječne nabavne cijene, koja se kreće oko 150 eura po kWh pri ugradnji u tvornici u novo vozilo.
U slučaju novog električnog Renaulta 5, cijena po kWh je 280 eura. Ista cijena vrijedi i za Megane E-Tech. Tako postprodajna cijena baterija za Renault 5 od 52 kWh košta 14.560 eura, odnosno 16.800 eura za Megane E-Tech za kapacitetniju bateriju od 60 kWh. Električni model sa najskupljom baterijom je Renault Scenic E-Tech, s cijenom od 25.000 eura za verziju s baterijom od 87 kWh.
Što se tiče hibridnih modela francuske grupe, cijene baterija su više, čak 10 puta veće od cijena baterija za električne modele, uprkos znatno manjim kapacitetima. Na primjer, baterija kod novog Dustera Hybrida košta ukupno 3.600 eura ili 3.000 eura po kWh. U ovom slučaju govorimo o bateriji kapaciteta od samo 1,2 kWh. Ista cijena vrijedi i za hibridnu verziju Dacije Jogger.